1) Feedback-ul Dvs. este foarte important pentru noi, vă rugăm să luați câteva secunde pentru a da un feedback mare, dacă sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre, dacă este posibil, comentarii cu poze este mai bine, vă mulțumesc foarte mult!
Notă:
3) EMS/DHL/UPS/TNT/FedEx sunt disponibile dacă faceți cerere pentru sosirea în termen de 3-10 zile lucrătoare, dar trebuie să plătească un pic costul de transport maritim.
2. Din cauza diferenței între diferite monitoare, imaginea nu poate reflecta culoarea reală a elementului.Vă mulțumesc!
Feedback-ul
2) vă Rugăm să furnizați adresa corectă atunci când face ordine, în caz contrar, dacă doriți să modificați adresa de mai târziu, comanda ar putea fi deja expediate, atunci nu te poate ajuta pentru a schimba adresa, multumesc!
2) va oferim mereu cel mai mic preț pentru cele mai bune produse și servicii pentru tine.
1) vă Rugăm să acorde termen de 7 zile de la comanda.În general, comenzile vor fi expediate în termen de 48 de ore după ce a primit plata.Transport numărul de urmărire va fișier inorder după livrat, puteți urmări de ea.
1) ne poți plăti prin intermediul Autoarad.ro Escrow, PayPal, QIWl, Western Union, Card de Credit, Transferuri Bancare și așa mai departe, dar Autoarad.ro Escrow este cel mai bun.
Metoda de plata
Transport
2) taxe de Import & taxe sunt responsabilitatea cumpărătorului.Noi nu suntem responsabili pentru eventualele accidente, întârzieri sau alte probleme care sunt de responsabilitatea de serviciu de transport maritim.
1) Dacă aveți orice întrebare, vă rugăm să nu ezitați să contactați cu noi!
Politica De Returnare
Transport
1. Permite eroare de 1-3cm din cauza manuală de măsurare.Vă rugăm să asigurați-vă că nu minte înainte de licitare.
1) 100% din toate produsele livrate în bună calitate și examinare stricte înainte de expediere.Vom încerca noastre cele mai bune pentru a evita orice problemă de calitate.Va vom returna dacă vă întoarceți cu elemente în 15 zile de la recceipt de articole pentru orice motiv.
3) vă Rugăm să ne contactați înainte de a da neutru(3 stele) sau negative(1-2 stele) feedback-ul.Vom încerca noastre cele mai bune pentru a rezolva problema și de a oferi un cumpărături fericit starea de spirit de aici.Multumesc mult!!!
2) în Cazul în care produsele sunt deteriorate sau pierdute, atunci când acestea sunt returnate, cumpărătorul va fi responsabil pentru astfel de daune sau pierderi, și nu vom da cumpărător rambursare completă.Cumpărătorul ar trebui să încercați pentru a depune o cerere cu compania de logistică pentru a recupera costul de deteriorare sau pierdere.Cumpărătorul va fi responsabil pentru taxele de transport pentru returnarea produselor.
2) Vom răspunde cât mai curând posibil, dar vă rugăm să întârzie răspunsul pentru non-zi lucrătoare.
Contactati-Ne
Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră, noroc pentru amândoi!
Lăsați un comentariu